woensdag, april 05, 2006

Obstipatie






Begin februari van dit jaar kreeg ik een fikse aanslag tbv het rioolrecht. Woedend was ik: het bedrag was absurd hoog! Ik nam me voor om heel veel bruine bonen met rijst, erwtensoep en nog meer van dit soort ranzige substantie te gaan eten zodat ik de gemeentelijke rioolbuizen is goed zou gaan laten verstoppen en om toch een beetje waar voor mijn geld te krijgen. Vol trots kan ik jullie mededelen dat de verstopping onlangs heeft plaatsgevonden! Twee nogal belangrijke feiten heb ik echter over het hoofd gezien met mijn wraakactie: 1 weinig parkeerplaats voor de deur en 2 ik mag totdat het nieuwe rioolsysteem klaar is, geen gebruik maken van mijn toilet.... Bij wie mag ik gebruik maken van het toilet? (zeg maar tot begin mei en ik beloof plechtig geen ranzige voedsel meer te nuttigen)

1 opmerking:

Phred_d zei

Ik ken jouw soort luchtjes. Ga maar lekker kakken bij je meissie, die is die lucht gewend.